Vicele, ca Primaru: înjură tecucenii

Publicat pe Actualizat pe

Hulea-Mitica-Tecuci-590x379Seară cu show la sediul PNL  Tecuci.

Tobă cu Craci, Mitică Hulea, s-a apucat ”gospodărește” să înjure un bărbat din Tecuci care sosise la sediul liberalilor hotărât să-l ia pe primarul Țuchel la bani mărunți.

Amărâtul a avut ghinion să dea nas în nas cu vicele care nu a stat pe gânduri și l-a trimis pe tecucean direct în mă-sa (cunoașteți înjurătura tradițională, nu?!?).

”De ce mă înjuri măi domnu vice? Eu vreau să vorbesc cu primaru, să-l întreb de ce m-a mințit. De ce își bate joc de oameni?”

Vicele (vezi foto): „Du-te băi în pi*** mă-tii, ce tu crezi că primarul stă de vorbă cu sărăntoci sau cu țigani? Ieși afară!”

Omul a insistat să vorbească cu primarul. Și primarul a sunat la 112. Că era deranjat de cel care vroia să-l ia la bani mărunți.

A venit Poliția, l-a luat pe sus, a dat amărâtu declarații.

Din sediul PNL , polițiștilor li s-a spus că tecuceanul a fost violent, că a sărit gardul sediului ca să ajungă la primar, că a spart geamuri.

(Pe furiș, polițiștii au spus că nu s-a spart nici un geam, că nu a fost deloc vorba de violență și că nici nu a sărit gardul)

Tecuceanul: „Am intrat pe poartă ca toți oamenii, cum au intrat și alții. Primarul minte cum respiră.”

 

Lasă un comentariu