Aura Chițu se poartă abuziv

Publicat pe Actualizat pe

images (1)„Bună dimineața. Doresc și eu să vorbesc personal cu dumneavoastră în legătura cu purtarea abuzivă pe care o are angajata dumneavoastră, doamna arhitect Chițu împreună cu domnul inspector de stat în construcții, domnul Harabagiu. Știți că domnul Harabagiu s-a prezentat pe 16.07.2015 în localul meu solicitându-mi actele de proprietate la control, spunându-mi că a primit acest ordin de la Constanța?Atunci i-am solicitat să văd și eu acest ordin și mi s-a spus că acest ordin l-a primit prin telefon, după care i-am solicitat legitimația iar spre surprinderea mea nu era vizată la zi cu ordin de control și astfel domnul inspector a plecat”. Semnat, Oancă Ivan Mihaela

Scrisorica era pentru primarul Daniel Țuchel.

Explicații:
-Chițu nu se comportă abuziv; asta e starea ei naturală;acum mai depășește măsura pentru că are niște dosare nasoale și cred că o să auzim curând că a ridicat-o duba

-Harabagiu este o obială a sistemului care habar nu avea că are legitimație; a aflat când i-a fost cerută

-localul dvs este dorit de clanul Țuchel și deci veți rămâne fără el; să nu aveți îndoială

Lasă un comentariu